Oyunun başında, kullanıcının spin ve sanal jetonun değeri üzerine bahsi belirlemesi gerekir. Oyun para biriminin değeri, kontrol panelinin sağ köşesindeki sayı düğmesiyle atanır. Bu düğme, bir jetonun kaç oyun kredisi değerinde olacağını ayarlar. Bir madeni paranın değeri 0,01 ile 1 kredi arasında değişir.
Bahis, Bahis butonu ile atanır. 0,01 krediye eşit bir madeni paranın değerine bağlı olarak minimum değeri 0,50 kredidir. Jeton 1 krediye mal olduğunda, bahsin maksimum değeri 250 kredidir.
Aşağıda, kontrol panelindeki düğmelerin ve pencerelerin işlevleri açıklanmaktadır.
– Paytable: bilgi menüsünü açar. Bu menü, ödülleri kredi olarak hesaplamak için formülün bir açıklamasını, tüm sembolleri ve katsayılarını ve ayrıca üç oyun modunun ayrıntılarını içerir. – Döndürme: davulların dönmesini etkinleştirir. Döndürme sırasında bu düğme, döndürmeyi anında durduracak olan Durdur olur. – Kazançlar: son kombinasyon tarafından kazanılan kredilerin toplamını gösterir.
Otomatik Döndürme modu, Otomatik Döndürme düğmesi yardımıyla etkinleştirilir. Oyuncu, etkinleştirilmeden önce, katılımı olmadan sürekli olarak gerçekleştirilecek dönüş sayısını seçmelidir. Otomatik Döndürme modu şu durumlarda durur:
– Bakiye oyuncu tarafından ayarlanan miktara ulaştığında, otomatik mod penceresinin "Kayıp" alanı. – "WIN ulaşırsa dur" alanında oyuncunun belirlediği ödül kazanıldığında. – "Number of AUTO SPINS to play" alanında ayarlanan spin sayısı tamamlandıktan sonra. – Bahis, oyuncunun hesabındaki mevcut miktardan fazla olduğunda.
Otomatik döndürmeler sırasında ücretsiz döndürme modu etkinleştirilirse, ücretsiz döndürmeler ilgili düğmeye tıklandıktan sonra yürütülür.
Wisps Slot Sembolleri
Wisps slot makinesinde 30 sembol bulunur. 3, 4 veya 5 özdeş resim dizisi için kullanıcı aşağıdaki çarpanları alır:
– Mor top: x1.000, x2.000 ve x10.000 – Yanan çiçek: x500, x1.000 ve x5.000 – Mavi alev: x250, x500 ve x1.000 – Pembe-turuncu alev: x275, x375 ve x750 – Mor atom: x125, x250 ve x500 – A: x50, x100 ve x150 – K ve Q: x25, x60 ve x125 – J, 10 ve 9: x15, x40 ve x75
Bu çarpanlar, jeton değeri 1 krediye eşit olan maksimum bahiste oynarken uygulanacaktır. Wisps yuvası Wild sembolü, sarı-turuncu bir yin ve yang görüntüsüdür. Scatter hariç, kazanan kombinasyonu tamamlamak için oyun alanındaki herhangi bir resmi değiştirin. Dağılım, çok renkli bir kelebeğin siluetidir. Bu sembollerin 3 veya daha fazla kombinasyonu için, kullanıcı çarpanları ve bedava dönüşleri alacaktır.
Wisps Yuvaları Kazanır
Wisps slotlarında, ödülleri hesaplama sistemi genel yöntemden farklıdır. Kazanan kombinasyon oyun alanına düştüğünde, ödül birkaç aşamada hesaplanır.
İlk olarak, dizilerin her birinde belirli eşleşen semboller tarafından işgal edilen her makaradaki hücre sayısı hesaplanmalıdır. Örneğin, modele bağlı olarak oyun alanında bir sembol kombinasyonu belirir:
– Birinci tambur: birinci, ikinci ve üçüncü hücrede – İkinci tambur: ikinci ve üçüncü hücrede – Üçüncü tambur: birinci hücrede – Dördüncü tambur: üçüncü hücrede
Daha sonra her tamburun hücre numaraları birbiriyle çarpılır: 3 x 2 x 2 x1. Sonuç 6'dır.
Bir sonraki adım, elde edilen sayıyı karşılık gelen sembolün çarpanı ile çarpmaktır. Örneğin, mor topların bir kombinasyonu ise, o zaman bu sayı olan 6, bu sembolün katsayısı ile çarpılmalıdır. Her sembolün çarpanları, Ödeme Tablosu düğmesine tıklanarak ödeme tablosunda görülebilir.
Her görüntünün altında üç sayı vardır. Her biri, sembolün göründüğü ardışık makaraların sayısına karşılık gelir. İlk olarak çarpan, aynı anda 5 çarkın hepsinde, ardından dördüncü çarkta ve son olarak da 3 çarkın hepsinde beliren sembollerin bir kombinasyonu için gösterilir.
Örneğimize dönersek, mor topların kombinasyonu arka arkaya dört makarada da bulunduğundan, 6 rakamının ödeme tablosuna göre sembolün maksimum bahis katsayısı olan 2.000 ile çarpılması gerekir. Sonuç olarak, böyle bir kombinasyon için kullanıcı 12.000 kredi alacaktır. Bu meblağ, 250 kredilik maksimum bahis ve 1 krediye eşit bir madeni paranın değeri temel alınarak elde edilir.
Wisps yuvası ücretsiz döndürme modu
Oyun alanına üç veya daha fazla dağılım sembolü geldiğinde, ücretsiz döndürme modu etkinleştirilir. Bu kombinasyon gerçekleştikten sonra, oyuncu üç serbest dönüş modundan birini seçmeye davet edilir:
– Bouncing Wilds free spinleri, 1 ila 5 arası rastgele sembol, her free spin sırasında Wild sembolüne dönüşür.
– Spiral Wilds ücretsiz dönüşleri, ikinci, üçüncü, dördüncü veya beşinci makara bu ücretsiz dönüşler sırasında keyfi olarak Wild olabilir. Bir dönüşte en fazla üç makara "vahşi" hale gelebilir.
Ücretsiz döndürmeler, ücretsiz döndürme modunda yeniden tetiklenebilir. Etkinleştirildikleri şekilde tekrar yürütülürler. Üç veya daha fazla Scatter sembolü tekrar yer alabilir ve bedava dönüşlerin sayısını artırabilir.
Ek olarak, çok renkli kelebeğin görüntüleri için, kullanıcı sadece bedava dönüşler elde etmekle kalmaz, aynı zamanda ilgili çarpanlara sahip ödüller de alabilir. İki dağılım için oyuncu toplam bahsin iki katına çıkacak bir ödül alacak, 3 için toplam bahsin 5 katını alacak, dört kelebek için toplam bahsin 10 katını kazanacak ve beş için oyuncu toplamın 25 katını alacak bahis.
Ücretsiz dönüşler sırasında, toplam bahis tutarı, ücretsiz dönüşler başlamadan önceki setle aynı olacaktır. Bahis miktarı değiştirilemez.
Üç Wisps oyun modu
Wisps slotlarını oynamanın 3 yolu vardır, ancak herhangi bir zamanda bunlardan yalnızca biri aktif olabilir. Oyun modları rastgele değişiyor. Bu, bir dönüşe başlamadan önce herhangi bir zamanda olur. Sadece ücretsiz dönüşler sırasında oyun modu değiştirilmeyecektir.
Oyun modları aşağıdaki gibidir.
– Mod 1: Ödül soldan sağa ödenecektir. – Mod 2: ödül soldan sağa ve tersi şekilde ödenecektir. – Mod 3: Ödül sadece sağdan sola ödenecektir. Transformer sembolü, üçüncü makarada ve oyunun üçüncü modunda görünebilir.
Transformatör sembolleri
Transformer sembolü, hem normal oyun modunda hem de bedava dönüşlerde yalnızca üçüncü makarada görünebilir. Bu, yalnızca oyun üçüncü modda etkinleştirildiğinde gerçekleşir.
Transformer sembolü oyun alanında göründüğünde, herhangi bir karlı sembole (9, 10, J, K veya A) dönüşür. Bundan sonra şu anda sahada bulunan düşük kazançlı semboller, Transformer ile aynı görsele dönüşecektir.
Transformer kombinasyonları tarafından kazanılan ödüller, görüntülerin dönüştürülmesinden önce döndürmeler tarafından kazanılan kredilere eklenecektir. Geçerli oyun modu, geçerli döndürme sırasında Ödeme Tablosu düğmesinin sağında bulunan pencerede görüntülenecektir.
Wisps slot makinesinin oynaklığı düşüktür. Yani ödüller sık sık verilecek ama değerleri çok büyük olmayacak. Yeni başlayan biri oyunun üç modunu kafa karıştırıcı bulabileceğinden, bu slot makinesi deneyimli bir oyuncu için uygundur.